Friday 22 February 2013

1. peatükk


Olen noor taks Keidi. Olen 4 aasta käinud koertekoolis nig 3 on veel käia. Mu parim sõber on minuga sama vana koer Lilli, kelle tõuks on terjer. Lillil on peika buldog Robin. Endal peikat ei ole. Niisiis:

Avan silmad. „Oeeeeh!“ tuleb haigutus peale. See järel taipan ning hüppan kohe voodist välja. Torman vannitoast läbi ning otse kööki, et mõni sekund hiljem sealt jälle välja tulla, võileib suus. Jooksen veel ema toast läbi ning juba olengi majast väljas. Lähen bussipeatusesse ja ootan bussi. Buss jääb mitu minutit hiljaks. Lähen peale ja sõidan Koeraka ette. Astun kiirustades bussist välja ja võtan välja telefoni.Olen jäänud 5 minutit hiljaks. “Niih, mina olen kohal, aga kus on Lilli?“ pomisen. Otsustan helistada.“Ja?“vastab Lilli veidi unisel häälel.“ Tsau siin Keidi, ma olen Koeraka ees, aga kus kurat sa oled?“ küsin kiirustades“Oih, pagan! Kohe tulen!“ kuulen Lillit veel ütlemas enne kui ta toru ära paneb.
Ja, ennäe Lilli ongi paari minutiga minu kõrval ning juba jalutame me Koeraka hiilgavate poodide vahel.“Maguskäpp, Ikoer, Koerakee, Pintselsaba. Need tunduvad kõik nii coolid olema.“ ohkan ma. Lilli ohkab ka. Me kõnnime veel tükike maad, kuni olemegi jõudnud sinna, Koeraka uhiuue kinoni. Me seisame selle ees nagu mingid väikesed kutsikad, kes on astunud suurde kommipoodi. Lõpuks tuleb mu mõistus väikeselt vahepausilt tagasi ning ma kutsun ka Lilli mõistuse tagasi. Ma tuletan talle meelde: „Me peame piletid ostma.“ „Ahjaa!“ lausub Lilli ning me suundume kassadeni. Ostame filmile“ Direction“ 2 piletit ning ka pocorni ja Cocat.
Jalutame saali. See on hiiglaslik, kuid siiski leiame oma kohad kerge vaevaga üles. Istume maha. Varsti hakkab saal õnneks pimenema ning mõne minutiga on saal täiesti pime, kuid film ei hakka. Järsku kõlab minu SELJA TAGANT hundi ulgumist. Ma hüppan tooli alla ning sama teeb Lilli. Saal läheb nüüd jälle valgeks ja ma julgen tooli alt välja tulla. Ma vaatan enda taha.

Noh, see on siis esimene peatükk. Loodan, et meeldis:) Järgmine tuleb ilmselt homme. Tupsu Tadaa!

No comments:

Post a Comment